حاشیه

«سفید برفی» یک میلیون دیسلایک گرفت؟

«سفید برفی» یک میلیون دیسلایک گرفت؟

خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، نوشت: تیزر «سفید برفی» دیزنی که در قالب فیلم زنده تهیه شده تاکنون بیش از یک میلیون دیسلایک در یوتیوب دریافت کرده و بدتر از آن این که فقط ۸۰ هزار کاربر آن را تایید کرده‌اند.

به نظر می‌رسد در حالی که مخالفان آنلاین دیزنی خشم خود را ابراز می‌کنند، این امر سوخت بیشتری به آتش این فیلم می‌رساند. با نگاهی به بیش از ۵۰ هزار ابراز نظر مخالف می‌توان متوجه ‌شد که طرفداران از این همه بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک محبوب خسته شده‌اند. در عین حال به نظر می‌رسد انتخاب ریچل زگلر لاتین در نقش اصلی، یکی دیگر از عوامل مهم مخالفت کامل با این تیزر باشد.

سال پیش زگلر این انیمیشن کلاسیک را «عجیب» خواند و شاهزاده را فردی مزاحم توصیف کرد.

اوایل همین ماه نیز صحنه‌ای از «سفید برفی» به بیرون درز کرد که آتش مخالفت‌ها را شعله‌ورتر کرد. در این تصویر که به نظر اصلا تصویری زنده نبود، میزان زیادی تصاویر کامپیوتری وجود داشت که موجب شد به صورت آنلاین با تمسخر زیادی مواجه شود زیرا کوتوله‌های فیلم همه با کامپیوتر ساخته شده‌اند.

به گفته فوربس، دیزنی ۲۰۹ میلیون دلار برای تولید فیلم زنده «سفید برفی» هزینه کرده و چند ماه بعد، دیلی میل که البته معتبرترین منبع نیست، رقم واقعی را ۳۳۰ میلیون دلار گزارش کرد.

نویسنده فیلمنامه «سفید برفی» گرتا گرویگ است و مارک وب آن را کارگردانی کرده است. زگلر، گل گدوت، اندرو برناپ، آنسو کابیا، دوجونا گیفت و مارتین کلبا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلمبرداری این فیلم ۷ مارس ۲۰۲۲ آغاز شد و تا ژوئن به پایان رسید. بنابراین، اکران آن که سال آینده انجام می‌شود، تقریباً ۳ سال پس از پایان تولید خواهد بود.

در ژوئن ۲۰۲۳ هم فیلمبرداری‌های مجددی انجام شد تا فلش‌بک‌هایی را به «سفید برفی» اضافه کند که در آن امیلیا فاچر نقش سفید برفی کم سن تر را ایفا کرد. یک دور دیگر فیلمبرداری هم اوایل تابستان امسال در لندن رخ داد.

این فیلم بازسازی انیمیشن «سفیدبرفی و هفت کوتوله» سال ۱۹۳۷ است که خود بر اساس افسانه ۱۸۱۲ با همین عنوان توسط برادران گریم ساخته شده‌است. در این فیلم ریچل زگلر در نقش شخصیت اصلی و گل گدوت در نقش ملکه شیطانی بازی می‌کنند.

«سفیدبرفی» قرار است ۲۱ مارس ۲۰۲۵ اکران شود.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا